Wednesday, February 13, 2013

MASSIMO DUTTI SALE!

(English)

Yesterday I bought these beautiful patent leather nude pumps at Massimo Dutti on sale for Q399 (the equivalent of like $50). The original price tag was Q1, 299 (about $163). I'm beyond happy with my shoes! Pointy shoes are really the best for me because my feet are so long and skinny, round ones feel like a massacre! Today I'm wearing them with my off white Rag & Bone jeggings and J.Crew white button down shirt. Classic chic! 


(Español)

Ayer me compré estos lindos tacones de charol color carne en descuento por Q399 en Massimo Dutti. El precio original era de Q1, 299. Estoy demasiado feliz con mis nuevos zapatos! Los zapatos de punta son de verdad los mejores para mi ya que mis pies son muy largos y delgados, los redondos se sientes como una masacre! Hoy los estoy usando con mis pantalones jeggings color crema de Rag & Bone y mi camisa de botones blanca de J.Crew. Clásico chic!






Pin It

No comments: